Som rada, že nám dal Ocko za domov krajinu, ktorú dokážeme precestovať od Z – V a späť za deň, že je plná krás a odrazu toho, aký On je. Že každá naša modlitba prenikala k Jeho srdcu a lámala ľady tam, kde On chcel. Verím, že Jeho deti vtedy vo svojich, domoch, práci, škole na uliciach mohli zakúšať dotyk milujúceho Otca. A malo to význam. Určite. A ďakujem za náš tím, že sme sa mohli viac spoznať a ísť v takej jednote zapálení pre Božie dielo! Ste skvelí. (Mirka)

Vďaka ti Bože za túto krajinu. Vďaka Ti, že sme mohli v Tvojej autorite zvolávať požehnanie do potrebných oblastí na Slovensku. Počuli sme už mnoho proroctiev a prisľúbení, ale vieme, že Ty konáš v pravý čas. Tak modlime sa, aby si zjavil svoju slávu na Slovensku. Verím, že táto cesta mala zmyslel. Verím, že Ty máš moc reálne meniť veci, za ktoré sme sa modlili priamo v mestách. Modlili sme sa za veci, ktoré fungujú a aj za veci ktoré nefungujú. Je úžasné vedieť, že Ty si nad všetkým a že nás nikdy neopúšťaš, lebo sme Tvoje milované deti. (Lenka)

“Ja som tento projekt vnímala veľmi pozitívne. Aj keď sa nás nemodlilo za Slovensko veľa ľudí, aj tak to malo obrovskú silu. Aj modlitba jedného človeka silno vplýva na prebudenie na Slovensku, tak čo potom spôsobia modlitby šiestich či siedmich ľudí? Verím, že tento projekt bude mať význam a zmeny búdu stále čoraz viac viditeľné.”(Barbora)

„Veriť znamená ďakovať aj za to, čo ešte nevidíš“  (Vlado Žák)

sky-forest-rails-straight

Bol to pre mňa veľmi príjemne strávený čas a určite nie zbytočný. Aj keď my nevidíme výsledky tých modlitieb a žehnaní, určite to malo zmysel. Mám pocit, že aj na ľudí, ktorí cestovali v tých vlakoch to malo dopad. Hlavne, čo sedeli vo vedľajších kupé. No tak si myslím, že to bolo veľmi požehnané celé. Aj to že nemeškali vlaky čo sa často nestáva. Ďakujem Vám. A ešte sa mi páčilo, že skoro každý z nás pochádza z iného kraja, takže sme tam boli zastupitelia z každého kraja. (Ivka)

„ Pane, Ty si naša spása. Na tvoj ľud nech zostúpi Tvoje požehnanie“ (Žalm 3,9)

Bolo to úplne super, myslím že Boh sa za to tak priznával a verím že to fakt malo zmysel! Potom som ešte prehovoril aj skrze Slovo – Ž 85 a vlastne aj dnes ešte v ranných chválach:„Pevné mesto máme, v ňom sa zachránime“(Iz1-4.7-9.12)…takže celkovo to hodnotím veľmi taký silný, plnohodnotne a výborne strávený čas. Sama som z toho veľmi povzbudená. (Timka)

          „Hľadaj radosť v Pánovi a dá ti, za čím túži tvoje srdce. Pánovi zver svoje cesty a jemu dôveruj, On sa už Postará.“  (Ž 37,4-5)

sky-forest-rails-straight c2opy

Naša cesta bola veľmi dobrý zážitok. Tým, že sme si osobne prešli všetky kraje, tak som si viac dokázala uvedomiť, za čo sa modlíme. Už to neboli len mestá a obce na mape, ktoré som poznala akurát tak z hodín zemepisu. Boli to reálni ľudia, v ich mestách, v práci, ich príbytky a príbuzní, ktorí na nich čakali na stanici…Bola som udivená tým, akú majú moji mladší spolužiaci silnú vieru. Ako žijú s Bohom a ako sú odhodlaní bojovať za túto krajinu. A to ich odhodlanie si nesiem v sebe doteraz. (Kami)

Hoci som sa fyzicky akcie v deň D nezúčastnila, skupinku som podporila duchovne. Obetovala som za nich ruženec, aby ich cesta bola požehnaná a priniesla svoje ovocie, už teraz. (Zuzka)

spracovala Lenka

 

Pridaj komentár

